Festa Medieval a Maials

Fotos de la festaEl passat divendres dia 3 de juny els nens i nenes de l’escola Otogesa es van acomiadar de les classes a la tarda gaudint d’una sortida propera i carregada d’història.
La Mercè Maria del Carme Font, mestra i directora a l’escola molts anys van ser les encarregades d’acompanyar-nos i explicar-nos una gran varietat de detalls i fets històrics envers el castell del poble.

Ja en diumente, tot el poble va celebrar la primera Festa Medieval, on l’escola va estar present oferint unes danses catalanes amb ajuda d’uns grallers que ens van acompanyar.

El passat diumenge dia 5, Maials va celebrar la primera Festa Medieval a la plaça Vilaclosa amb motiu de la inaguració dels cartells informatius que s’han instal·lat al voltant del castell.

L’escola Otogesa va estar present a la festa aportant com agraïment, unes danses catalanes. A més, el gegants van fer acte de presencia amb una gran actuació. En acabar tots els presents van ser convidats a una gran cassola de tros, servida en plats i gots de ceràmica propis dels temps medievals.