El CB Seròs vista les nostres escoles

Amb motiu de promocionar l’esport de la zona i concretament el bàsquet. Dos entrenadors del CB Seròs es van desplaçar durant la setmana passada per les escoles de la ZER L’Oliver.

Van ser unes sessions ben divertides on, en petit grup, vam poder conèixer i ficar en pràctica els principals continguts tècnics del bàsquet com el bot de la pilota, la passada o el llançament.

En David i en Joel a més, ens van oferir la possibilitat de continuar practicant i coneixent encara més coses als entrenaments que està oferint el CB Seròs als nois i noies de la zona.

Si algú està interessat es pot atançar al poliesportiu de Seròs els dimarts i el divendres de 17h a 18`30h. Fotos de les visites realitzades.