Arriben els Reis a l’escola Arc d’Adà!!!

Gran sorpresa la que es van trobar els infants i els mestres de l’escola en arribar a l’escola el passat día 9. Havíen passat els Reis Mags. Sí sí, també van passar per l’escola i van deixar un bon grapat de regals molt divertits.  Com podreu veure a les fotografies a la classe de cicle infantil van deixar un grapat de jocs per fer constructions, jocs de pati… que de ben segur ens faran passar molt bones estones de joc.

Pel que fa a la classe de primària els regals van ser tumbé força generosos doncs van deixar també una gran varietat de regals. Per fer mes entretingudes els moments d’esbarjo ens van portar una taula multijoc mitjançant la qual ens permet triar a fer diferetns activitats com el billar o el futbolín. Per a les aules, tumbé es van portar molt i molt bé renovant  els jocs de taula, mitjançant els quals ens permetran assolir i posar en pràctica molts coneixements.