Festival de Nadal a l’escola Sant Jaume

El passat dia 19 de decembre els nens i nenes de l’escola Sant Jaume junt els seus mestres van oferir un entretingut i divertit espectacle per acomidar el primer trimestre. Fruit del treball prèvi a les aules, els infants de l’escola van oferir un seguir d’actuacions que van deleitar petits i grans.

Per començar els infants de primària van oferir l’obra de teatre “Els dimonis ataquen”. Una obra que havíen treballat en l’hora de teatre durant el primer trimestre. Acte seguit, els més petits de l’escola van interpretar les cançons “Dimoni pelut” i “Ja venen els reis”, treballades amb la Carme durant l’últim periode.

Acte seguit els nens i nenes de primària també van aportar el seu granet musical interpretant també les cançons com “L’angel i els pastors” de cicle inicial i “When i grow up” per part dels infants de cicle mitjà i cicle superior.

Per acabar l’acte tots els nens i nenes es van reunir amb els mestres i tots plegats van interpretar la “Cançó de Nadal” de l’autor Antonio Tolmos.

Fotos de la festa