Festival de Nadal a l’escola Otogesa

El passat dia 22, l’escola Otogesa va acomiadar el trimestre amb un mati ple de sorpreses. Per començar, els infants de les diferents aules i els mestres van cagar el Tío. Després ens vam apropar tots a la Societat per gaudir junt amb els pares del festival de Nadal.

Per començar els nens i nenes de cicle superior ens van deleitar amb l’actuació del “The Little Circus”, una petita mostra dels diferents aspectes treballats durant el primer trimestre a educació física. No va faltar res, pallaso, acróbates, malabaristes i bailarines van entretenir a un públic molt agraït.

En acabat, les diferents classes van interpretar diferents actes on les cançons nadalenques i fins i tot una gran obra de teatre van fer gaudir petits i grans.

Les sorpreses però, no havíen acabat. Quan tothom es preparava per marxar es va presentar en Pare Noel. La seva visita va portar il.lusió a tots doncs venia ben carregat de regals i sorpreses. Fotos del Festival