Preinscripció 2024-25

Estem a les portes de la preinscripció del curs escolar 2024-2025 a les etapes d’Infantil i Primària i Secundària.

Les dates de preinscripció a educació Infantil i Primària van del 6 al 20 de març. Les dates de preinscripció a educació secundària van del 8 al 20 de març.

En el cas de l’alumnat que s’incorpora en el 1r cicle d’Infantil (1-2 anys) les preinscripcions són presencials al centre.

Podeu fer-la efectiva del 6 al 20 de març entre les 8 i les 14h. (recomanem demaneu hora).

Us enllacem unes infografies de suport que s’han elaborat des del centre de recursos pedagògics per ajudar-vos amb el tràmit.