AFA Puig Rodó

L’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) és una associació voluntària de famílies que té l’objectiu de promoure la participació i col·laborar amb les activitats educatives del centre.

L’AFA Puig Rodó s’encarrega de:

• El servei d’acollida matinal del centre.
  • Les activitats extraescolars.
  • L’organització d’algunes festes escolars i col·laboració en les activitats que es duen a terme.
  • Recollir les inquietuds dels pares  en referència a l’escola i fer d’interlocutor entre les famílies i l’equip directiu.
  • La subvenció econòmica de les sortides i colònies escolars.

Els socis de l’AFA són totes les famílies que paguen la quota anual (35 euros ) i tenen dret a:

• Assistir a totes les assemblees ordinàries i extraordinàries amb dret de vot.
  • Gaudir de descomptes en les excursions, colònies…

La Junta de l’AFA Puig Rodó està formada per:

• Gemma Martínez: Presidenta
  • Mariona Farrés: Secretària
  • Martí Batlle: Tresorer
  • Janina Jaime: Vocal

Us animem a fer-vos socis de l’AFA, a participar-hi, a opinar, a proposar millores… perquè l’escola som tota la comunitat, i l’AFA també!