Mites i contes de la poma

La setmana passada vam tenir la gran sort que la Lina Vilamitjana ens vingués a explicar mites i llegendes sobre la poma. Com bé sabeu, la poma és un símbol important del poble d’Ullà i ens ha anat molt bé poder conèixer històries que tenen aquesta fruita com a protagonista. La Lina en sap un munt sobre mitologia i ens ha apropat a diverses històries.

Tota l’escola, des dels més petits als més grans vam poder gaudir dels mites i contes. Vam conèixer pomes famoses com: la d’Adam i Eva al paradís, la d’Isaac Newton, la poma de la Blancaneus, el logo de la marca tecnològica Apple, la de Guillem Tell,…  i també vam escoltar els mites:

1.El jardí de les Hespèrides on es guardaven pomes d’or

2. El dotzè treball d’Hèrcules

3. La poma de la Discòrdia amb el judici de Paris

4. Atalanta i Hipòmenes.

Vam acabar tastant pomes que molt amablement ens va regalar. Unes tardes fantàstiques! Moltes gràcies Lina!!!

Si cliqueu la fotografia, podreu veure més imatges.

1. Sònia

Que interessant veure aquesta fruita des d’aquesta perspectiva. Segur que els va agradar i que els ha canviat la manera de veure les pomes.