Dia de la Pau i la No violència.

El dimarts 30 de gener vàrem celebrar el Dia de la Pau i la no violència a les escoles. Aquest curs ho hem celebrat amb una cursa solidària de l’ONG Save the children  “Quilòmetres de solidaritat”. Els nenes i nenes de l’escola varen fer diferents recorreguts. Els més petits van fer mitja ruta i la resta de l’escola la ruta complerta. Les famílies també varen córrer amb els seus fills i filles. En acabar ho vàrem celebrar amb un bon berenar de fruita fresca: pomes i mandarines. Com a cloenda, vàrem representar el signe de la Pau davant del Centre Cívic. La diada va ser tot un èxit. Tots i totes vàrem gaudir de la cursa. Gràcies a tothom que hi ha participat!

Clica l’enllaç que hi ha a sota, per veure totes les fotografies. També podeu veure aquest vídeo.