3a edició d’Ullabòtica

Divendres 15 de març a la tarda hem realitzat Ullabòtica, presentant les maquetes i treballs realitzats a les activitats intercicles entre cicle mitjà -La resclosa- i cicle superior -Puig Anill-.

Ullabòtica és el resultat final d’un procés que promou el treball en equip, la innovació, la creativitat i l’emprenedoria a través de trobar solucions a problemes reals i actuals a partir d’un repte. Aquest curs, el repte proposat era:  Què milloraries del teu poble?

Set grups han estat treballant, pensant donar resposta a aquest repte, dissenyant un prototip i planificant-ne el procés de construcció. Escollint els materials que utilitzarien i anar-lo desenvolupant així com, preparar la presentació i posterior exposició a la comunitat educativa.

Agraïm a totes les famílies que han passat per l’escola i s’han interessat per aquestes propostes! Qui sap si podrem veure’n alguna ben aviat!.

L’alumnat ha proposat construir:

1.Una zona de jocs per grans i petits 2.Una llar d’infants 3.Un centre comercial
4.Una botiga on venguin de tot 5.una biblioteca o sala de lectura 6. Un parc amb una zona de piscina coberta
7.Un mercat setmanal ,

Si voleu veure les propostes presentades i imatges sobre el procés seguit, cliqueu la fotografia o aquest enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *