Premi Escoles Verdes

El Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural ha publicat la Resolució d’atorgament del Premi Escoles Verdes 2023 i aquest, s’ha concedit a les 21 Escoles Verdes de primària del Baix Empordà, entre les quals hi ha les tres escoles de la ZER Montgrí.

Vam presentar el treball en xarxa que vam realitzar el curs passat creant l’itinerari pedagògic Camí del corriol. Una part d’aquest projecte tractava d’elaborar uns cartells per sensibilitzar els visitants d’una zona dunar de la platja de Pals. Cada escola s’ocupava de treballar un aspecte, elaborar els cartells i el Parc Natural del Montgrí, Baix Ter i illes Medes els van col·locar i ens van guiar pedagògicament.

Us recomanem que si encara no heu fet el camí, l’aneu a fer! És una passejada a peu pla en un entorn fantàstic i podreu veure les diverses cartelleres que a través de codis QR us donaran molta informació de com conèixer, respectar i  preservar el nostre entorn.

Per saber-ne més,… Camí del corriol

Inici itinerari

Cartell de l’escola: La Branca d’Albons

Cartell de l’escola: El Rajaret de Bellcaire