NADAL A L’ESCOLA

Acaba el primer trimestre i amb ell ha arribat el Nadal a l’escola. Aquestes últimes setmanes hem fet un munt d’activitats i moltes d’elles ens les ha proposat el calendari d’advent que hem obert cada dia plegats: endevinalles, cançons, poemes, jocs de taula, riure-teràpia… També hem preparat la cantada i la representació de Nadal per regalar-vos una bona estona a totes les famílies i amics i amigues de l’escola. Si voleu veure un recull de totes les activitats només us cal clicar a la imatge de sota:

Us desitgem que passeu unes

MOLT BONES FESTES I UN FELIÇ 2024!

1. Quim

Moltes gràcies per ser-hi!!!
    Sou el millor recolzament per les nostres filles, sou el far que acompanya un dels pilars mes importants de la nostre Societat.
    La vostre aportació construeix les personalitats que pilotaran aquest immens vaixell que es la humanitat en el nostre mon futur.
    Mai us podrem compensar aquesta feina tant vital i important.

Aneu amb les vostres, a fer unes BONES FESTES!!!!!! Que ja us els heu guanyat!!!!!!