Nadal 2023 a l’Escola Puig Rodó

Clica l’enllaç per veure més fotos del Nadal.

Aquest mes de desembre ha estat ple de grans moments.

Dimecres, dia 13, vam fer la cantada de Nadales pel poble: la primera parada va ser a Persianes Prats, tot seguit vam anar al Centre Cívic on vam esmorzar amb sucs i entrepans gentilesa de l’ajuntament, i per últim vam acabar a la Roqueta.

Divendres, dia 15, un emissari reial va arribar a l’escola per sorpresa i ens va explicar un conte molt bonic de com ell havia esdevingut patge. Vam aprofitat per donar-li les cartes de totes les classes, per tal que arribessin a S.S.M.M. Els Reis Mags d’Orient. Abans de marxar, cada grup va recitar-li el poema de Nadal que havia preparat amb tanta il·lusió.

Dilluns, dia 18, una xocolatada, preparada amb la col·laboració d’algunes mares, ens esperava per esmorzar.

I dimecres, últim dia de classe, a primera hora, les classes d’educació infantil i cicle inicial vam fer cagar el Tió, mentre els de cicle mitjà i superior feien l’amic invisible. Després del pati, tots junts, padrins i fillols, vam fer una gran Quina per acomiadar el trimestre.

Bones Festes i bona entrada de l’Any 2024!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *