SORTIDA A SANT GRAU

El passat dimecres 11 d’octubre els nens i nenes d’i3 a 6è de l’escola vam anar d’excursió a Sant Grau. El grup dels Gegants i les Gegantes vam arribar fins a Sant Grau tot explicant el conte d’en Tabalet. Els Timbalers i els Castellers de cicle inicial també vam pujar caminant fins a Sant Grau. La classe dels Xefs de la cuina catalana i els Correfocs vam pujar fins al Puig Segalar tot descobrint rastres dels animals que viuen en els nostres boscos.

Al migdia ens vam reunir tots i totes a davant de l’ermita de Sant Grau per descobrir qui seran aquest curs els nostres padrins i padrins i fillols i filloles. En acabar vam dinar, vam jugar al bosc a fer cabanyes i vam tornar cap a l’escola.

Si voleu veure algunes imatges del dia cliqueu a la fotografia següent: