i1-i2 d’excursió a la granja-escola “Les Orenetes”

Avui els nens i nenes del primer cicle d’educació infantil hem fet la nostra primera sortida. Hem anat amb autobús a la granja-escola “Les Orenetes” i ens ho hem passat genial.

Hem donat de menjar als animals i hem pogut tocar-ne uns quants. Hem vist gallines, ànecs conills, coloms, cabres, ponis, un ase, un emú, una ovella i un porc. També ens hem passejat damunt de la piruleta (la poni).

Ens ha fet molt bon dia i hem gaudit moltíssim de la nostra primera sortida!!!. Les mestres han estat molt contentes perquè hi érem tots. També hi havia els nostres companys de Zer de Bellcaire, així ens hem conegut.

Us hem fet un recull de fotografies perquè les pogueu mirar tots junts. De segur que els vostres fills i filles tenen moltes coses per explicar-vos. Cliqueu la imatge per poder-les veure.