LA CISTELLA DEL CONTE

Els contes ajuden a l’infant a desenvolupar la seva imaginació i creativitat, alimentant al mateix temps la seva  fantasia. La Cistella del conte ens permet conèixer varietat de contes, desenvolupar habilitats de comunicació, expressió, comprensió i representació per mitjà dels diferents llenguatges, iniciar-nos el procés d’aprenentatge de la lectura i de l’escriptura i alhora adquirir hàbits d’escolta, atenció i interès.

A partir de la gran curiositat i l’interès dels infants per conèixer i descobrir el món màgic dels contes, amb l’arribada de la cistella del conte es crea un ambient càlid, on el conte ens submergeix en moments fantàstics on la imaginació i l’escolta hi són molt presents.

Quan expliquem contes als infants a casa o a l’escola, estem introduint-los en una consciència de l’estructura del llenguatge que els ajuda a adquirir un nou vocabulari i a millorar la seva competència lingüística.

Aquest gust per escoltar i mirar contes el van adquirint i compartint entre iguals, així junts comparteixen estones relaxades gaudint del gust pels contes, observant i parlant del que mostren aquelles imatges, alhora que van reforçant els seus vincles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *