Festa de Tardor

El dissabte 18 de novembre vam recuperar la Festa de Tardor de l’escola. Una trobada  que serveix per reorganitzar, arreglar i innovar el nostre pati amb l’ajuda de les families voluntàries. A partir de les 10 del matí, l’escola va obrir les seves portes i vam començar a anar per feina.

Primer de tot calia retirar totes les jardineres de fusta que s’havien deteriorat amb el temps i substituir-les per unes de corten. També era necessari canviar la terra i les plantes de lloc.

Tot seguit  varem deixar a punt l’hort, mentre una colla de mares i alumnes anaven a comprar el planter, per poder-lo plantar.

Amb el toro, que va portar un pare, vam moure la cuineta de lloc. Ara la tenim al costat del teatret, que també té cortines noves.

Vam crear un ambient nou, un chill out, un espai de tranquil·litat i relaxació a darrera el mòdul amb taules, butaques i bancs. Quin goig que fa tot plegat!!!

En acabar les tasques, l’AFA ens va oferir un bon pica-pica i, qui va voler, es va poder quedar a dinar amb servei de barbacoa.

Moltes gràcies a tothom, i en especial a l’AFA. Sense ells no hauria estat possible!!!

Cliqueu damunt la foto, per veure’n més.

.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *