CARNAVAL A L’ESCOLA

La setmana de Carnaval va ser molt intensa, plena d’activitats i gresca per passar-ho d’allò més bé!

El Rei Carnestoltes va arribar amb tractor i ens va deixar un seguit de consignes per la setmana més esbojarrada de l’any. Ens va encantar venir a l’escola amb tot el que ens va proposar.

Dijous Gras vam anar fins al Parc de la Lluna amb els nostres padrins i fillols i vam compartir un ball tots plegats. Tot seguit, vam esmorzar pa amb botifarra d’ou i coca de llardons. Ens va agradar molt i ens vam apropar, un xic més, a les tradicions de la nostra terra.

Divendres tots i totes ens vam disfressar i vam fer una rua pels carrers del poble. Ens vam disfressar de patufets, timbalers, castellers, xefs de la cuina catalana i, els més grans, de correfocs. Per acabar, ens vam trobar al pavelló i vam fer els balls que havíem preparat.

Va fer molt de goig compartir aquests moments amb tots i totes vosaltres i ens ho vam passar molt bé!

Tot seguit, teniu un recull d’alguns dels moments d’aquesta setmana. Clica la imatge per veure-les.