Sortida al bosc de Cruïlles- Zer Infantil

El dia 3 de novembre els nens i nenes d’infantil de la Zer vam anar a l’Ermita de l’Esperança . Allà, ens vam presentar tots plegats i vam esmorzar. Després vam anar al boscs a buscar tota la roba que havien perdut la castanyera i el gegant del castanyer. Un cop la vam trobar, les mestres es van disfressar i van representar el conte. Vam riure moltíssim!!!

De tornada a l’ermita, vam collir pinyes, aglans i fulles pel camí. Quin bosc més bonic i quina caminada més llarga que vam fer!!!

Vam dinar a les taules i cadires de pícnic. Vam jugar plegats una estoneta a l’entorn de l’ermita. Abans de marxar vam fer el ball de la castanyera  i vam tornar a les nostres escoles amb el mateix autobús que ens havia portat.

El bon temps en va acompanyar tot el dia. I els nenes i nenes s’ho van passar molt bé i van estar molt contents de trobar-se amb els companys i companyes de les altres escoles de la Zer.

Cliqueu la foto  per veure l’àlbum.