MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Avui, els nens i les nenes de P4 i P5 de l’escola Jardí de Verdú, hem fet el nostre primer dia de ràdio.
Hem dit de quina classe som i després ens hem presentat.
Esperem que us agradi!
Avui el nostre programa dura més del normal i es que volíem explicar moltes coses de les vacances.
Si voleu, podeu escoltar el nostre diari personal però aquesta vegada relacionat amb els nostres dies més especials de l’any: el Nadal.
Esperem que us agradin els més de 30 minuts de programa.
Ens anem escoltant. Fins la setmana que ve.
Hi everyone!
Have you ever heard about Christmas crackers? The pupils from CM and CS of Ciutadilla have built one for a classmate. Have a look at the video and discover what we are talking about!
Els reis han passat, deu ser que bé ens hem portat? Déu n’hi do el munt de coses que ens han deixat: una cuineta, un supermercat, un ordinador, jocs pels racons de matemàtiques, pels de llengua, una bola ipuzzles del món…,
Avui a l’escola tothom podia portar una joguina per compartir i hem començat el trimestre jugant i jugant.
L’últim dia del trimestre vam veure algunes històries d’aquelles que ens fan pensar i vam anar a veure les obres de l’escola. N’estan avançant molt i ens vam quedar bocabadats de la feinada que havien fet!
Clica per veure més fotografies.
Tot seguit vam anar a veure els pessebres i a desitjar Bon Nadal i Bones festes a la gent del poble.
A l’Escola de Guimerà aquests dies hem celebrat la festa de Nadal.
Dimecres dia 20 de desembre vam convidar a les famílies al Festival de Nadal. En aquest, vam recitar poemes i cantar nadales, vam fer cagar al tió i per últim vam assaborir un pica-pica nadalenc.
Divendres dia 22 de desembre vam sortir pel poble, amb els nostres instruments de música, per fer partícips d’aquestes festes a tots els veïns. Vam cantar nadales pels carrers, forns, botigues, el molí d’oli, l’ajuntament, bars i restaurants…
Aquí us deixem un recull de fotografies d’aquests dies i un vídeo del nostre festival perquè veieu que ens ho vam passar molt bé!
Aprofitem per desitjar-vos bones festes i un feliç any nou !!