Tarda de trineus i jocs a la neu!

Famílies i amics/gues!

Aquesta tarda hem pogut gaudir tots junts dels trineus i d’una guerra de neu. Us deixem un recull d’imatges perquè pugueu veure el que hem fet. Recordeu! Cliqueu damunt de la fotografia per veure la resta de l’àlbum.

Bon cap de setmana!

 

 

 

NOM DE LA CLASSE A CICLE MITJÀ

A cicle mitjà ja tenim el nom a la porta! Com cada any quan ja hem triat el nom de la classe, dediquem una estona a decorar la porta d’entrada a la classe. Com podeu veure som la classe dels Viatgers d’Àsia i Europa. Nosaltres mateixos ens vam encarregar de fer-ne la decoració. Ens ha quedat força bé!

El diari personal (15/02/2018) – Cicle Superior – Escola Jardí de Verdú

Els alumnes de cicle superior de l’escola Jardí de Verdú seguim amb el nostre diari personal. Com les setmanes anteriors, expliquem les nostres aventures personals amb castellà ja que treballem les tipologies textuals amb castellà. Tot i així, aquesta emissió serà l’ultima amb aquesta tipologia, ja que la setmana que ve n’iniciarem una altra de ben diferent; i si la voleu descobrir només cal que la setmana que ve ens escolteu de nou.

Esperem que gaudiu molt i us ho passeu d’allò més bé escoltant-nos.

Ens anem escoltant! Fins la setmana que ve!

 

Dia de la Pau – ZER Guicivervi – (30/01/2018)

El passat dia 30 de gener la ZER Guicivervi va celebrar el dia de la Pau. Cal recordar que en aquesta festa tots els nens i nenes de les escoles de la ZER es reuneixen en una d’aquestes escoles, en aquesta ocasió va ser l’escola Jardí de Verdú.

Les activitats que es van dur a terme van ser diverses segons els cicles. Educació infantil van gaudir d’un contacontes (les 7 cabretes) i una “English experience” (colors i animals). Cicle inicial també varen gaudir del contacontes i de l’activitat amb anglès (màrqueting). Cicle mitjà van escoltar el conte: el viatge d’Ulisses, i l’activitat amb anglès va ser “What’s the world”. Cicle superior varen gaudir de contes per la pau, però ells d’una manera diferent a l’anterior, van utilitzar PDIs; i una “English experience” (Robotic in daily life). Vam concloure la jornada entre tots, fent diversos murals que ens varen servir per decorar l’escola amb el tema de la pau.

Ens ho vàrem passar molt bé. Si voleu recordar aquesta gran festa podeu visualitzar les fotos i/o els vídeos que s’adjunten a continuació.

La setmana de Carnestoltes a Ciutadilla

Durant aquesta setmana hem celebrat el Carnestoltes a l’escola de Ciutadilla. Cada dia, el rei Carnestoltes ens ha donat unes consignes. Cares pintades, pijames, pentinats, ha estat molt divertit!

El divendres vam concloure la setmana de la millor manera possible, fent una rua disfressats pels carrers del poble. Això si, fent tant soroll que ni el fred ens va aturar!

Us deixem un recull de fotos de la setmana i unes imatges de la gran rua!