Els Reis Mags de l’Orient tornen a Verdú – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Fa dies, per l’escola Jardí, van passar els Reis Mags de l’Orient però havien tingut taaaanta feina, a classificar els regals de tots i totes els nens i nenes del món, que es van descuidar un regalet per l’escola!

Els Reis sabien, perquè els hi vam escriure a la carta, que aquest any estem molt posats amb tots els aspectes relacionats amb els científics i els experiments, i per aquest motiu vam demanar si ens podien portar alguna cosa que ens servís a nosaltres per investigar… i sabeu què??? ENS VAN FER CAS!!!

Avui, juntament amb una carta molt llarga on explicaven com havia sigut aquest segon viatge des de l’Orient, ens hem trobat que ens havien portat 10 microscopis de mà que podem portar allà on vulguem i que ens aniran molt bé per començar a ser petits científics! Moltes gràcies als Reis Mags que ho han fet possible! 😉

A més a més, teníem pendent fer una assemblea tota l’escola per parlar de les nostres sensacions, valorar els primers mesos d’escola, expressar com ens sentim,… després dels propòsits que van sortir a la que vam fer a inici de curs i hem aprofitat l’ocasió per poder-la fer. Ha sigut un gran èxit i han sortit coses molt interessants a tenir en compte.
Esperem fer-ne una altra ben aviat i veure si encara seguim en bona direcció per totes les bandes.