Projecte: “Cada casa, tot un món”.

En l’enllaç de sota aquest escrit podreu veure el documental fet pels alumnes que mostra part del treball de recerca  que els alumnes de CM i CS van elaborar sobre el nom de les cases de la Torre i d’Oristà.

Cada alumne va elaborar un treball individual de recerca. Cal fer notar la gran quantitat de noms de cases que van trobar a cada un dels pobles que van localitzar en plànols i que van classificar segons l’origen dels noms. Un bon treball! Agraïm la col·laboració de les persones que van ajudar a fer-ho possible!

Un cop vam tenir la recerca feta es va anar construint el documental que mostra una petita part de les cases buscades.  Aquesta ha estat una activitat amb els alumnes molt interessant, un treball de producció audiovisual el qual va ser possible gràcies a l’ajuda i implicació de l’Àlex Noguera, estudiant de mestre en pràctiques, que durant un mes i mig va ser amb nosaltres. Moltes gràcies Àlex!

Documental “Cada casa, tot un món”

Algunes fotos del procés de gravació