L’HIVERN

Durant el mes de gener hem proposat diferents activitats relacionades amb l’hivern: activitats de decoració, artístiques, d’experimentació, poemes, contes, cançons, creació d’un mini mon… Hem descobert així les característiques principals d’aquest època de l’any, els colors típics, els elements més representatius, com també nou vocabulari…

Us volem explicar a grans trets en que consisteix aquest espai dels mini mon. Són unes provocacions al joc que estan estretament lligades amb el joc simbòlic, però en lloc de ser els infants les persones protagonistes de les accions del joc, ho són els ninots o les figures a les quals se’ls dóna vida. Ofereixen moltes possibilitats de joc, com la representació de diferents escenes de la vida real, però a escala petita, barrejant elements naturals amb jocs i ninots en miniatura. A més a més, també constitueix un espai de joc sensorial, ja que s’hi poden combinar una gran quantitat de materials, i fins i tot convertir-lo en un joc científic.  Es pot fer servir material de qualsevol tipus, no es necessiten grans coses, només una mica d’imaginació, ganes de crear i reciclar!

Els infants de l’escola bressol juntament amb educació infantil hem creat un  mini mon on els alumnes poden jugar i desenvolupar així el joc simbòlic, la imaginació, descobrir les possibilitats que tenen les peces soltes… Aquesta vegada l’hem dedicat a l’hivern.

Us compartim algunes de les fotos:https://photos.app.goo.gl/n52K46vgb7WPrfjQ6