PASTORETS 22-23

Dimarts dia 20 de desembre l’escola Els Roures va representar una adaptació “ELS PASTORETS” de Josep M. Folch i Torres. Un esdeveniment molt i molt esperat per tothom, petits i grans! Unes actrius i un actors plens d’energia i entusiasme! Us compartim l’espectacle!

REPORTATGE FOTOGRÀFIC

Filmació escenes

Dimecres últim dia del trimestre, ens vam desitjar bones festes amb l’alumnat de l’escola Llevant a través d’una videotrucada, vam fer cagar el tió, i vam gaudir de l’esmorzar col·lectiu. Agraïr la cagada del tió: jocs, joguines, raquetes, instruments, llibres, mobles i motxilles, moltes i moltes gràcies soca màgica!!

Aquí les fotos!

L’alumnat i les mestres de l’escola us desitgem unes meravelloses festes de Nadal, plenes de màgia, família, amics i sostenibilitat!

BONES FESTES!