Trobada Cooperatives Osona i Lluçanès

Enguany la trobada de cooperatives escolars d’Osona i el Lluçanès, s’ha portat a terme a Olost, aquest divendres 12 de maig. Una trobada on participaven entre 300 i 400 alumnes de la comarca.

El planning del dia va ser:

• Rebuda i parlaments
  • Activitats
  • Esmorzar
  • Activitats
  • Cloenda
  • Dinar
  • Tornada

Les activitats van ser; percussió corporal, llenç (pensar i dissenyar què ens ha aportat el CUEME i plasmar-ho en un llenç), mercat (respondre diferents preguntes sobre els productes de les cooperatives dels companys/es) i activitat de jocs cooperatius.

Totes elles promovien diferents valors treballats al llarg del curs dins el projecte, com ara; la cohesió de grup, empatia, treball en equip… entre molts d’altres.

El 9tv també ens va venir a gravar per poder informar en el seu informatiu del vespre.

Enllaç notícia.

Aquí teniu algunes fotografies de la jornada