Tancament CUEME – COOPROURES

Ahir els alumnes de cicle superior van fet l’acte de cloenda del projecte d’emprenedoria a Sant Bartomeu del Grau, juntament amb altres escoles del territori.

En primer lloc van definit el que ha estat per ells/es aquest projecte i han rebut els diplomes que acrediten la participació en aquest, per part dels representants polítics.

Seguidament van fer entrega del xec a l’A.E.C.C de Sant Feliu Sasserra, amb un total de 400€ i escaig, a la Rosa com a representat de l’entitat. Estem molt contents/es de l’ aportació.

Hem donat un 60% dels guanys obtinguts, el 40% restant farem una activitat conjunta amb tota la classe.

Per tancar la jornada, hem fet un piscolabis tots i totes.

Us deixem algunes fotos.

Us deixem la notícia que ens ha compartit el Consorci

El projecte CUEME al Lluçanès tanca el curs 2022-23 amb una gran festa de cloenda