CS – TALLERES SEGON TRIMESTRE

El llarg del segon trimestre els alumnes de cicle superior hem realitzat diferents tallers:

Resolució de conflictes: Ens visita la mentora del Consell Comarcal d’Osona per a donar-nos eines a l’hora d’afrontar conflictes. Què és un conflicte? Com actuem? Quina és la nostra resposta?…. és un talle de dues sessions que ens ha permès fer-nos moltes preguntes sobre la resolució de conflictes a l’escola i com actuar davant de situacions que no ens agraden. Ha estat un taller molt enriquidor.

Pallasso educatiu: Continuem amb les sessions del pallasso educatiu, amb el Raül de Joc de clown. Creem dinàmiques i experiències úniques des de la mirada del Clown. Establim uns vincles magnífics i els alumnes gaudeixen de les propostes fetes.

El plaer de conèixer-nos: cos, plaer i autoconeixement: Les talleristes de feraferotgecoop ens dinamitzen el taller per a poder-nos conèixer més, no només en l’àmbit emocional sinó també a nivell físic. Som diferents?, per què?, ens sentim bé?…

Internet segura: Rebem la visita dels mossos d’esquadra per fer-nos un taller/xerrada sobre la importància de la seguretat a les xarxes i a internet. Compartir els nostres hàbits i veure el perill que a vegades estem exposats sense saber-ho. Tot allò que pengem o compartim a Internet va completant la nostra petjada digital.

Un cop realitzat el taller, elaborem un decàleg, amb les 10 idees més importants.

La mòbil a l’escola: Des del Consell Comarcal del Bages, ens proposen el taller de la deixalleria mòbil, aquest es tracta de dues parts, una primera part d’explicació i resolució d’un escape room i una segona part de la visita de La mòbil i la classificació de les deixalles.

Taller del Bon esportista: Des del Consorci i de forma bianual, l’escola portem a terme aquest taller, on ens permet treballar els valors dins l’esport. Molt interessant veure, valorar i analitzar les diferents reaccions segons les situacions plantejades i viscudes.

Agents Rurals: Des del cos d’Agents Rurals, ens expliquen la importància dels Ratpenats, les seves característiques… també aprofitem per explicar-los que a l’escola disposem de capses niu per a ratpenats.

Maleta de la Sal: Aquest és un taller del Camp d’Aprenentatge del Bages. En aquest taller vam treballar el concepte de salinitat, densitat en l’aigua a trets generals, però ens va permetre fer ús de material científic que no estem acostumats a fer servir i ens va agradar molt.

A més a més, a nivell d’escola vam fer tallers conjunts com és la visita de l’autora, l’explicació del conte proposat per la biblioteca, entre altres.

Una mirada oberta per aprendre des de diferents punts de vista, amb diferents persones i des de diferents àmbits.

Us deixem les fotos dels diferents tallers.