Les etapes històriques

Aquestes últimes setmanes ens hem endinsat amb les etapes històriques, el punt d’inici va ser la sortida el Museu d’història de Catalunya. Ens vam organitzar amb grups de treball i vam fer 5 grups, per tal d’explicar la prehistòria, l’edat antiga, l’edat mitjana, l’edat moderna i l’edat contemporània. Hem creat uns lapbooks per fer les exposicions.

El Martí, l’Alba, la Maria i la Fàtima H, ens van presentar la prehistòria. On vam veure que era una etapa molt i molt llarga amb grans canvis i molta evolució dels humans. Vam fer una activitat classificant els grans canvis entre el paleolític, neolític i edat dels metalls.

L’Ona, el Dani, l’Aina i la Martina, amb aquest grup ens endinsem a l’època dels egipcis, grecs i romans. Ens mirem un documental de Puigciutat, on descobrim que els romans van passar pel Lluçanès, on hi va haver una gran lluita. Els arqueòlegs han trobat moltes proves.

La Meritxell, la Carla, la Fatima R i el Lluc, ens han explicat l’edat mitjana, una època plena de camperols, artesans, nobles, clergat i el rei. On destaca el feudalisme, un sistema social on uns nobles o clergat tenen un pacte de dependència i protecció amb els seus vassalls. Juguem amb l’estructura social.

La Lluna, el Jordi i l’Arnau, ens expliquem l’edat moderna, on ubicarem la caçera de bruixes i ens convertirem amb guies pel Centre d’interpretació de la bruixeria d’aquí a Sant Feliu.

I per finalitzar les exposicions l’Aleix, el David i el Taïb ens fan viure  la nostra etapa, la contempòrania. On descobrim la gran diversitat amb tots els àmbits i el gran repte dels ODS!

Us compartim unes fotos!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut