Castanyada 2023

Avui a l’escola hem celebrat la castanyada amb moltes activitats.

Ens hem reunit tots els alumnes de primària al vestíbul, on ens hem organitzat per grups per a poder fer les activitats programades.

Primer hem estampat mocadors, que ens han servit per ambientar la vestimenta de tardor. Seguidament, hem fet panellets, mentre els alumnes de segon cicle d’educació infantil han anat a compartir el matí amb els alumnes de primer cicle.

La resta d’alumnes han visualitzat un petit vídeo dels orígens de la castanyada i el Halloween, i a continuació han compartit les propostes de lectures de bruixes, tardor, castanyada… que tenien el vestíbul.

Els alumnes de sisè, els castanyers/es, han marxat cap a la classe dels conta contes (primer cicle d’educació infantil) per compartir el conte de la castanyera, els fruits de tardor i un petit ball.

A la tarda, ens hem reunit de nou tots a l’escola. Hem dibuixat “la sabata que m’és m’agrada” i seguidament hem sortit tots el pati per a compartir les cançons i balls que els castanyers/es ens han presentat. Hem convidat a fer l’última dansa conjuntament amb les famílies. Per tancar la festa els castanyers/es han repartit les castanyes que han cuinat els membres de l’AFA.

Al vestíbul de l’escola hi havia una exposició de les sabates de bruixa que els alumnes i famílies van crear. Aquesta, també està exposada a la biblioteca del poble.

Fotos de les activitats del dia

Vídeo exposició “Sant Feliu poble de bruixes”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *