25 N

Avui dia 25 de novembre, dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones.

Els alumnes de l’escola ens hem adherit a la campanya proposada pel Consorci del Lluçanès, a través de l’Ajuntament de Sant Feliu, i tots els alumnes han fet una espelmatòria de color lila, treballant diferents tècniques.

A més a més, han reflexionat sobre la importància de la NO VIOLÈNCIA en cap àmbit.

Per acabar, ens hem reunit tots/es i hem llegit el manifest, també hem compartit alguns eslògans que han sortit mitjançant les reflexions.

Aquí podeu veure les fotos!

MANIFEST

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *