DIAGNOSI

QUÈ ÉS LA DIAGNOSI?

Per tal de realitzar l’estratègia digital de centre s’ha realitzat una diagnosi de la situació del centre a través de les eines detallades a continuació. Aquestes eines ens proporcionen molta informació per tal de poder millorar l’Estratègia Digital de Centre. 

L’ús d’aquestes eines ha permès identificar l’estat actual del nostre centre determinant els punts forts i els punts febles en els diferents apartats:

 ESTRATÈGIA, LIDERATGE I GESTIÓ 
PUNTS FORTS
PUNTS A MILLORAR
La consciència de la necessitat d’incloure material digital en el dia a dia a l’aula.
Un percentatge significatiu de famílies no disposa dels coneixements bàsics per a accedir als EVA
Existeix una comissió TAC que vetlla pel bon funcionament i la integració del material i contingut digital.
Només una part del claustre utilitza habitualment els EVA (Entorns Virtual d’Aprenentatge).
El centre té definits el paper del canals digitals i les persones responsables per gestionar la informació interna pel que fa la Pla TAC.
La falta d’opcions per accedir a equipament en condicions dificulta la tasca docent.
SEGUIMENT, AVALUACIÓ I MILLORA 
PUNTS FORTS  PUNTS FEBLES 
El centre fomenta la inclusió de tot l’alumnat i vetlla per garantir.
Pocs membres del claustre inclouen dins el procés d’avaluació les noves tecnologies.
L’ús de les noves tecnologies es trobat reflectit en el PEC i en les NOFC del centre, a més de ser un element bàsic en les programacions d’aula.
INFRAESTRUCTURES I SERVEIS DIGITALS
PUNTS FORTS
PUNTS FEBLES 
El centre disposa d’un espai exclusiu per a l’ús de material TAC.
Una part important de l’equipament es troba obsolet, ja que té una antiguitat superior als 15 anys.
El centre disposa d’espais d’emmagatzematge per a mobiliari informàtic i material divers.
La velocitat general de la xarxa d’Internet no es l’adequada per a donar resposta a desenes d’ordinadors connectats al mateix instants.
El centre disposa d’espais d’emmagatzematge per a mobiliari informàtic i material divers.
Tots els espais de treball del centre, molt especialment les aules, disposen de connectivitat a la xarxa del centre i a Internet
METODOLOGIES
PUNTS FORTS 
PUNTS FEBLES 
La dificultat d’utilitzar programari actual en ordinadors força antics, fet que provoca una pèrdua de temps durant el procés i la dificultats d’executar algunes accions.
Pocs membres del claustre creen el seu propi contingut digital.