COMUNICACIÓ

A la nostra ZER, utilitzem diverses eines i plataformes per facilitar la comunicació entre diferents grups de persones.Entre els docents, utilitzem principalment el correu electrònic, el Google Drive i un grup de WhatsApp. El correu electrònic ens permet intercanviar missatges ràpids i eficients, mentre que el Google Drive ens permet col·laborar en documents compartits. El grup de WhatsApp agilitza la comunicació diària entre els docents.

Per a la comunicació entre docents i famílies, utilitzem el correu electrònic per a compartir informació general, mentre que el MOODLE i la web escolar NODES són importants per a publicar materials d’ensenyament i proporcionar informació actualitzada. També fem servir els Drive per a compartir arxius de manera segura.

Pel que fa a la comunicació entre docents i alumnes, utilitzem principalment el MOODLE i el NODES. A través d’aquestes plataformes, els docents publiquen continguts educatius, tasques i recursos addicionals, i els alumnes poden accedir-hi des de qualsevol lloc i interactuar amb els docents mitjançant missatgeria i fòrums.