Mates fosforescents a l’escola! 🌙🎃

Aquesta setmana, els alumnes de cicle mitjà i superior han viscut una experiència matemàtica ben diferent i emocionant! Coincidint amb l’ambient de Halloween, hem convertit una part de l’escola en un espai misteriós amb llum negra i colors fluorescents, on les matemàtiques han brillat — literalment!

Repartides per diferents racons hi havia operacions amagades: sumes, restes, multiplicacions, divisions i cĂ lculs amb nombres mĂŠs grans. Els equips, per torns, havien d’explorar l’espai amb llanternes UV i descobrir les operacions fluorescentes per resoldre-les en petits grups.

Ha estat una activitat cooperativa, dinĂ mica i molt engrescadora: han calculat, han pensat estratègies, han compartit idees… i sobretot, s’ho han passat d’allò mĂŠs bĂŠ mentre practicaven matemĂ tiques d’una manera original i motivadora.

A més d’aprendre, la llum negra, els colors brillants i l’ambient terrorífic han fet que tota l’activitat fos màgica i especial. Fins i tot els que normalment són més tímids amb les mates han gaudit com mai! 👻✨

Una experiència divertida i plena de llum… negra! 😜🧠💡

Us deixem les fotos de l’activitat (clic aquĂ­)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>