Uns deures de Nadal molt divertits!!!

Per tal que gaudiu molt d’aquestes festes nadalenques, des de l’escola us proposem que realitzeu unes activitats força divertides i entretingudes amb tota la vostra família!!!

Els nens i nenes amb la Marató

Aquest any, la 29a edició de La Marató de TV3, que tindrà lloc el 20 de desembre, estarà dedicada a la COVID-19. Sota el lema “Aquesta Marató toca a tothom”.

A l’escola volem aportar el nostre granet de sorra i hem realitzat aquest vídeo amb l’aplicació Stop Motion ( fotografies realitzant moviment) amb tot el nostre amor, per fer més ressò i que participi tothom.

Si voleu conèixer més sobre la Marató d’enguany, ho podeu trobar clicant a l’enllaç MARATÓ T

Clica a sobre:

On és el Tió?

Divendres passat el tió ens va fer arribar una carta, on ens donava unes quantes pistes per poder-lo trobar. El molt entremaliat es va amagar a l’escola. Finalment amb l’ajuda de tots els nens i nenes de l’escola el vam poder trobar. Una tarda ben entretinguda i molt animada. Aquí us deixem el vídeo i l’enllaç a les fotos.

Fes clic al Tió per veure les fotos

EXPRESSART

Durant aquest trimestres tenim a la classe la maleta Expressart, que és del museu MACBA de Barcelona.

Hem començat a investigar el primer blog i sembla d’allò més divertit!!!

El projecte ExpressArt neix de considerar l’art contemporani com un generador inesgotable d’aprenen-tatges diversos i de la voluntat de posar a l’abast de tothom un projecte en què les experiències   d’èxit de tots els qui hi participin estiguin garantides des del començament.

El projecte ExpressArt pretén fomentar actituds obertes, flexibles, receptives, analítiques, críti- ques, respectuoses i participatives que puguin ser expressades, si es desitja, a través de l’art.

FES CLIC A LA IMATGE

PROJECTE INTERDICIPLINARI

Aquest curs el nostre projecte ha girat entorn del món culinari.

És un tema que ofereix un gran ventall de possibilitats d’estudi, des de la recepta, les capacitats, el sistema monetari, la cuina, l’alimentació, la música, l’esport, les llengües, fins a l’estudi de la geografia
A més, han estat seleccionats per participar en el concurs “School Xef” on han estat superant reptes i proves i esforçant-se al màxim.

Clica la imatge:

AQUOFONIA I PERCUSSIÓ:

Projecte interdisciplinari 20/21

Aquest curs, el tema del projecte interdisciplinari de la nostra escola s’ha centrat en el món del freestyle i durant la setmana del 23 al 29 de novembre vàrem realitzar un munt d’activitats  total l’escola conjuntament. Dimecres 25 va venir el pilot ,Guillem Navas,  a la nostra escola per a una entrevista i divendres ens vàrem desplaçar fins al circuit “Lleides” per a una demostració de freestyle amb moto.

Per acabar el projecte, dilluns 30, per la tarda, vàrem organitzar una demostració de freestyle en les modalitats de pilota, dansa i rodes, al poliesportiu de la localitat.

Si en voleu veure una mostra, cliqueu sobre la fotografia.