Música

FESTIVAL DE NADAL

El passat divendres 14 de desembre vam celebrar el festival de Nadal al centre cívic. Entre cançons i poemes vam tenir una tarda ben entretinguda. Esperem qeu us agradés a tots. Us deixem un petit resum de la vetllada.

FESTIVAL DE NADAL Llegeix més »

Didjeridú

Didjeridú

Aquestes darreres setmanes hem  tingut l’ocasió de tocar i entendre el funcionament d’un instrument  australià: el didjeridú. Aquí podeu veure unes quantes fotos intentant treure algun so  d’aquest tub de canya de bambú.

Didjeridú Llegeix més »

EL VIOLÍ

Avui els alumnes d’infantil hem pogut conèixer un nou instrument de corda: EL VIOLÍ. Hem vist les seves característiques i ens hem adonat que és un instrument molt fràgil. Ens ha agradat moltíssim!

EL VIOLÍ Llegeix més »

Taller música activa

Divendres 14 de setembre, la Marta Rius i en Guillem Ballaz van venir a l’escola a fer un taller de música activa a Cicle Mitjà i Cicle Superior.   Ens van engrescar i ens van fer gaudir de la música, tot improvisant les lletres. El resultat de les cançons va ser molt divertit i enriquidor.

Taller música activa Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut