Música

El clarinet

Durant aquest curs hem tingut l’oportunitat de disposar d’un clarinet per a observa-lo fer-lo sonar una mica i explicar  la seva història i funcionament. Ho hem fet a tots els cicles  de la ZER. Aquí van unes quantes imatges.  

El clarinet Llegeix més »

NU-NUT (KAZZO)

Durant aquest curs una de les activitats que hem fet a  Cicle mitjà és la construcció i explicació de com funciona un nu-nut o Kazzo.  Ens ho vam passar  molt bé!  

NU-NUT (KAZZO) Llegeix més »

Festival de Nadal a l’escola

Tot i que no hem pogut celebrar el festival de Nadal com havíem fet cada any al Casino de Tortellà, volem compartir amb vosaltres els poemes de Nadal, les cançons de música i les d’anglès que han recitat i cantat tots/es els/les alumnes de l’escola. Que gaudiu de les actuacions! Educació infantil Cicle inicial Cicle

Festival de Nadal a l’escola Llegeix més »

Bon estiu

Hola famílies, hem  arribat a  final de curs,  un curs  diferent, accidentat i confinat, però que també ens ha permès aprendre coses noves. Espero que aquest estiu disfruteu molt de la natura, abandoneu una mica les pantalles i us ho passeu molt bé amb la família i els amics. Espero que al setembre ens puguem retrobar normalment.

Bon estiu Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut