El clarinet
Durant aquest curs hem tingut l’oportunitat de disposar d’un clarinet per a observa-lo fer-lo sonar una mica i explicar la seva història i funcionament. Ho hem fet a tots els cicles de la ZER. Aquí van unes quantes imatges.
Durant aquest curs hem tingut l’oportunitat de disposar d’un clarinet per a observa-lo fer-lo sonar una mica i explicar la seva història i funcionament. Ho hem fet a tots els cicles de la ZER. Aquí van unes quantes imatges.
Durant aquest curs una de les activitats que hem fet a Cicle mitjà és la construcció i explicació de com funciona un nu-nut o Kazzo. Ens ho vam passar molt bé!
Ens ha arribat aquesta pàgina de recursos digital per a ensenyar, aprendre i treballar. Creiem qeu us pots ser útil. https://sites.google.com/a/xtec.cat/rdzereral/
Recursos digitals Llegeix més »
Your browser does not support the video tag.
Cantada de Nadales, escola Mont Cós Llegeix més »
Tot i que no hem pogut celebrar el festival de Nadal com havíem fet cada any al Casino de Tortellà, volem compartir amb vosaltres els poemes de Nadal, les cançons de música i les d’anglès que han recitat i cantat tots/es els/les alumnes de l’escola. Que gaudiu de les actuacions! Educació infantil Cicle inicial Cicle
Festival de Nadal a l’escola Llegeix més »
Hola famílies, hem arribat a final de curs, un curs diferent, accidentat i confinat, però que també ens ha permès aprendre coses noves. Espero que aquest estiu disfruteu molt de la natura, abandoneu una mica les pantalles i us ho passeu molt bé amb la família i els amics. Espero que al setembre ens puguem retrobar normalment.