Estem perduts, com tornem?- Cicle inicial
Al llarg del primer trimestre i part del segon, l’alumnat de cicle inicial hem realitzat el projecte anomenat: ESTEM PERDUTS, COM TORNEM? Durant aquest projecte hem pogut ajudar a la colla dels exploradors i a través de moltes pistes hem aconseguit descobrir a on es trobaven, concretament a l’illa de Sri Lanka. Al llarg d’aquest […]
Estem perduts, com tornem?- Cicle inicial Llegeix més »












