TALLER DE ZER CICLE INICIAL

Aquest primer trimestre els nens i nenes de la ZER hem estat treballant el projecte dels Romans tenien nevera? Per poder respondre preguntes que ens hem plantejat sobre els invents i els inventors/es més coneguts/des hem realitzat un taller amb la Pilar Fontaniol per crear dos invents.

Per veure les imatges cliqueu damunt:

Montpalau

Mont Cós

Joan Roura i Parella

RECITEM, CANTEM I BALLEM!

Festa de Nadal a l’escola

Avui, dimecres 22 de desembre, hem celebrat la festa de Nadal a l’escola. Hem fet cagar el tió, hem menjat xocolata desfeta amb melindros i finalment hem rebut la visita del Reis Mags de l’Orient.
El claustre de mestres de l’escola us desitja unes Bones Festes de Nadal i un Feliç Any 2022!

Festival de Nadal

Tot i que no hem pogut celebrar el festival de Nadal com nosaltres voldríem degut al context actual epidemiològic, que ens ha fet actuar amb la màxima prudència i seguretat, hem dut a terme internament les diferents gravacions, referents al poema de Nadal, la cançó de música i la cançó d’anglès. Moltes felicitats a tots/es els/les alumnes perquè sou uns/es artistes!!!

Cantada de Nadal, escola Mont Cós

Festa de Nadal a l’escola Mont Cós