Comunicació de la comunitat educativa

PORTAL DIGITAL

La ZER disposa d’una web amb la informació pública. S’hi poden trobar informacions estàtiques, que es revisen periòdicament (documentació de les tres escoles que formen part de la ZER, calendari, enllaços educatius, etc.) i articles dinàmics sobre el que va succeint a la ZER dia a dia.

Les tres escoles que en formen part també disposen d’una web pròpia.

Aquestes webs s’han realitzat aprofitant el servei nodes que ofereix el Departament d’Educació.

COMUNICACIÓ AMB LES FAMÍLES

CORREU ELECTRÒNIC

La majoria de les famílies rep la informació a través del correu electrònic.

WHATSAPP

Cada escola crea grups de  WhatsApp per aules. La ZER utilitza els grups en sortides com les colònies.

TELEGRAM

Cada escola tindrà un canal de Telegram.

CALENDARI GOOGLE

Al menú lateral de la pàgina web de la ZER, i de cada escola, hi ha un calendari amb les informacions i activitats que poden ser rellevants de posar en coneixement a la comunitat educativa.

 

COMUNICACIÓ ENTRE EL PROFESSORAT I PERSONAL DE LA ZER 

CORREU ELECTRÒNIC

Comunicacions del centre i personal del centre.

TELEGRAM

Grup de Telegram conjunt de ZER.

TELÈFON 

Comunicacions directes amb el personal que treballa a la ZER.

CALENDARI GOOGLE

Calendari de Google per a les convocatòries de reunions.

 

COMUNICACIÓ AMB L’ALUMNAT

Les comunicacions entre professorat i alumnat es realitzen a través del correu del domini @zerelaia.cat i per l’EVA Google Classroom.
Desplaça cap amunt
Ves al contingut