AEE

L’Associació Esportiva Escolar ZER Ebre està formada per representants de les escoles, dels ajuntaments i els antics alumnes, dels dos pobles que formen la ZER Ebre: Riba-Roja d’Ebre i La Palma d’Ebre. L’associació té com objectius:

• Fomentar la participació en activitats físiques i/o esportives de l’alumnat i les famílies establint vincles afectius entre els dos pobles.
  • Potenciar la funció integradora de l’esport escolar i afavorir les relacions socials entre els nens i nenes,
  • Afavorir la formació en valors com el respecte, l’esforç de superació, la cooperació i el treball en equip.
  • Gestionar la participació al Pla Català d’Esport a l’Escola.

ACTIVITATS PROGRAMADES (CURS 2021-2022)

A l’inici de curs, els membres de l’AEE ZER Ebre que van poder assistir i el coordinador del Pla Català de l’Esport a l’Escola a la ZER ens vam reunir per parlar de diferents temes. Un va ser la programació d’activitats per al curs 21-22. Van sorgir moltes propostes: caminades, matí de caiac i pàdel surf a l’embassament de La Palma d’Ebre o al meandre de Flix, trobada de bitlles catalanes en família, bicicletada per l’Espai Natural de Sebes a Flix, jornada de jocs tradicionals en família, etc.

Ja sabeu que un dels objectius de l’AEE ZER Ebre és fomentar les relacions afectives entre l’alumnat de les dues escoles en el marc de l’activitat física extraescolar. De moment el Departament d’Educació ens ha dit que les dues escoles no podem compartir aquestes jornades de caire puntual pel tema COVID-19.

ACTIVITATS PROGRAMADES (CURS 2020-2021)

No s’han programat activitats per dur a terme de manera conjunta les dues escoles pel COVID-19. De totes maneres l’activitat física no para.

A Riba-Roja d’Ebre s’han seguit organitzant a través de l’AMPA activitats extraescolars esportives de caire anual i a La Palma d’Ebre, a través de l’AEE ZER Ebre, i gràcies a part de l’ajut del Pla Català d’Esport a l’Escola (curs 19-20) se n’està fent una altra que va començar a final de març i s’allargarà fins al juny.

En tots els casos i com no podia ser d’una altra manera s’han seguit les directrius marcades pel PROCICAT.

ACTIVITATS PROGRAMADES (CURS 2019-2020)

• 30 de Novembre: Tir amb arc i joc d’orientació.
  • 15 de febrer: Caminada pel terme de Riba-Roja d’Ebre.
  • 7 de març: Jornada d’esports alternatius. (Ajornament indefinit pel COVID-19).
  • 4 d’abril: Caminada pel terme de La Palma d’Ebre. (Ajornament indefinit pel COVID-19).
  • 9 de maig: Ruta amb bicicleta per l’espai natural de Sebes de Flix. (Ajornament indefinit pel COVID-19).
  • 13 de juny: Activitat amb caiac pel meandre de Flix. (Ajornament indefinit pel COVID-19).