TROBADA COMARCAL DE JOCS POPULARS CI

El passat 16 de maig es va celebrar la “Trobada comarcal de jocs populars” amb els alumnes de 2n o cicle inicial de les escoles de la Ribera d’Ebre. Una activitat gratuïta gràcies al Consell Català de l’Esport que a través del Pla Català d’Esport a l’Escola subvenciona el Consell Esportiu de la Ribera d’Ebre que assumeix les despeses de transport i organització.

La trobada es va realitzar al camp d’esport de Móra d’Ebre i vam comptar amb la col·laboració dels alumnes de 4t d’ESO del Col·legi Santa Teresa de Móra d’Ebre.

Després de 2 anys sense poder realitzar aquesta trobada els nens i nenes es van mostrar entusiasmats i s’ho van passar molt bé.