ENS TORNAREM A TROBAR. Iniciació amb la flauta

Durant el primer trimestre els alumnes han començat a aprendre a tocar la flauta. Tot i que l’àudio no és massa bo, ho han fet molt bé, han après un fragment de la cançó “Volveremos a brindar” amb les notes mi, fa, sol, si i do’.

Hem escollit aquesta cançó ja que va ser una de les que es solien posar durant el confinament, recordant aquells dies, s’han esforçat molt i ha sigut molt emotiu.

Ens volem disculpar, ja que en el moment de gravar va faltar algú, és difícil trobar un dia que estigui tot l’alumnat.

Aquí sota podeu veure el vídeo clicant al damunt.