XIII TROBADA ZER EBRE

Divendres 18 de juny es va realitzar la XIII Trobada de la ZER, aquest any de manera virtual. Va ser un dia molt complert on vam poder disfrutar de diferents activitats.

L’alumnat ha anat realitza diferent activitats durant el curs per videoconferència, per tant no ha sigut una nova experiència, si no tot el contrari, van entendre molt bé la dinàmica del que comporta poder compartir experiències d’aquesta manera.

La jornada va començar donant la benvinguda amb una cançó de Manu Guix “El got mig ple” on tots van cantar i representar la tornada de la cançó, en acabar es va donar un obsequi a la guanyadora del concurs del cartell de la trobada. A continuació van poder veure una obra de teatre amb directe pel youtube amb la companyia Mimajocs “El viatge d’en James”, quan l’obra es va acabar l’alumnat va poder fer preguntes als actors que representaven l’obra.

A les 11 van sortir a esmorzar, van fer l’estona del pati i a l’entrar els esperava l’última activitat, un taller de plàstica dinamitzat per la Roser Gay, l’activitat tenia relació amb l’obra que havien vist anteriorment i durant aquella estona els alumnes es podien veure per videoconferència tot el que anaven fent.

A continuació podreu veure un petit recull del que va ser una jornada molt bonica.