VIDEOCONFERÈNCIA AMB SALVA RACERO

El passat 23 d’abril vam tenir la sort de poder realitzar una videoconferència tota la ZER amb el compositor Salva Racero.

Ens vam posar en contacte amb ell per tal d’explicar-li que utilitzàvem la seva cançó, en rebre el missatge es va posar molt content i ell mateix es va oferir per explicar-nos com havia sorgit la idea de realitzar la cançó juntament amb la resta de component que la formen.

L’alumnat i tot el claustre vam estar molt agraïts i contents d’aquesta experiència tant enriquidora. Li vam poder fer tot tipus de preguntes, ens va cantar la cançó que hem estat treballant i vam cantar tots junts.

Per altra banda l’alumnat de cicle superior esta treballant l’entrevista, els va anar molt bé per poder practicar-ho de manera vivencial. Com la resta van fer preguntes al compositor, però li vam demanar si li podíem enviar un correu amb més preguntes per tal de continuar-ho treballant, ell va estar totalment predisposat.

Va ser una trobada inesperada que va tenir molt èxit, a continuació adjuntem una sèrie de fotos i vídeos de l’experiència.