TALLER HIGIENE DE MANS. RENTEM-NOS LES MANS QUAN TOCA.

Avui dimecres l’alumnat de Cicle inicial vam realitzar un taller per commemorar el Dia mundial de la higiene de mans. La infermera Núria ens ha vingut a fer una petita xerrada sobre com i quan ens hem de rentar les mans. I a través d’uns jocs vam veure la importància que té quan ho fem bé.Si voleu seguir jugant aquí teniu l’enllaç:

JOCS RENTAT MANS

També hem realitzat un petit poema per presentar-lo al Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre  juntament amb altres escoles per celebrar el Dia Mundial de la Higiene de Mans el proper 4 de maig.