SANTA AGDA

Bona tarda famílies,

Durant les últimes sessions de religió i valors hem treballat la història de Santa Agda en motiu de la celebració al nostre poble.

Aprofitant que aquest trimestre treballem el text narratiu com a tipologia textual principal, hem realitzat diferents exemples d’aquests.

Els alumnes de cicle inicial vam realitzar un conte, vam conèixer la història, vam escriure algunes paraules que faltaven i vam realitzar dibuixos per acompanyar el text.

Pel que fa als alumnes de cicle mitjà i superior vam realitzar un treball en grups. Per començar, vam organitzar-nos, a través del diàleg vam acordar quin tipus de text narratiu realitzaríem i com ho plasmaríem. Posteriorment, vam recordar la història ja que l’havíem treballat l’any anterior. Un cop recordada la història, vam començar a elaborar els nostres textos ja què havien de tenir els trets principals de la narració però podíem inventar-nos trets secundaris. I finalment, vam realitzar una exposició a la resta de companys.

Ha estat una activitat molt enriquidora ja que ho hem fet a través del treball cooperatiu, treballant així la resolució de conflictes. Hem utilitzat eines digitals, en la recerca d’informació i la execució de textos. Hem treballat la competència lingüística i la creativitat per plasma el treball. Hem fet una exposició aplicant així tècniques de presentació. I també hem reflexionat sobre el nostre treball i els aspectes a millorar a través de l’autoavaluació i coavaluació (avaluar-nos a nosaltres mateixos i als companys) d’aquest treball en grup.

A continuació us deixem un breu recull, desitgem que us agradi.