Projecte “La Clika”

Durant el segon i el tercer trimestre a l’assignatura de música es treballa el projecte “La Clika”. En el cas de Riba-roja d’Ebre ho faran els alumnes de CI i a l’escola de La Palma d’Ebre els alumnes de segon i tercer.

Aquest projecte està destinat per potenciar la música en viu en totes les vessants, però es treballen molts conceptes com ara el desenvolupament de l’intercanvi d’activitats i experiències.

També es pretén potenciar l’afició a la música, els valors universals com la solidaritat, la comunitat o la diversitat i treballar la coordinació i el ritme a través de coreografies senzilles.

Amb tot el que hem viscut durant aquests últims mesos, aprofitem per treballar les eines TIC mitjançant el drive dels alumnes. Allí ells poden trobar els recursos per aprendre les cançons que treballem a l’aula de manera interdisciplinar.

Els alumnes han agafat amb moltes ganes aquest projecte, ja que les cançons són molt boniques. Tot i que no farem totes les cançons, al juny es realitzarà una cantata virtual amb tot l’alumnat que hi participi.

A continuació podeu veure un tastet del que anem treballant a l’aula.