Projecte cooperatiu “Volta a la Ribera d’Ebre”

El projecte “Fem la volta a la Ribera d’Ebre” és una iniciativa cooperativa impulsat des de l’àrea d’educació física que consisteix en sumar quilòmetres en l’aplicació Strava per recórrer tota la zona de la Ribera d’Ebre. Els participants d’aquest projecte són els alumnes grans de la ZER Ebre, que poden involucrar-se en la mesura que ells/elles puguin o vulguin.

L’aplicació Strava és una plataforma digital que permet enregistrar les rutes realitzades a peu, en bicicleta, corrent o en qualsevol altre esport.  Així, els participants poden registrar els quilòmetres que han recorregut per sumar-los al projecte col·lectiu del club ZER Ebre.

L’objectiu d’aquest projecte és promoure l’activitat física fora de l’escola i el coneixement del territori de la Ribera d’Ebre. Així, a més de fomentar la salut i el benestar dels participants, també es vol incentivar la descoberta d’aquesta zona amb un gran valor paisatgístic i cultural.

En definitiva, “Fem la volta a la Ribera d’Ebre” és un projecte cooperatiu i inclusiu que fomenta la pràctica d’activitat física i la descoberta del territori. Amb l’ajuda de l’aplicació Strava, els participants poden registrar els seus quilòmetres i contribuir a la consecució d’un objectiu comú: fer la volta completa a la Ribera d’Ebre.