PREINSCRIPCIÓ EN LÍNIA 2021-22

El Departament d’Educació ha posat en marxa el nou web preinscripcio.gencat.cat, que neix de la voluntat d’acompanyar millor les famílies durant el procés de preinscripció 2021-2022 als ensenyaments obligatoris.

En aquest espai es poden trobar podcasts, vídeos, un glossari, i també un ampli apartat de preguntes més freqüents, on es dona resposta als dubtes que es plantegen les famílies més sovint a l’​hora de formalitzar la preinscripció dels seus fills i filles. Es pot consultar des de qualsevol dispositiu mòbil.

CALENDARI: del 15 al 24 de març de 2021

Durant el procés, per consultar els diferents documents haureu de clicar a sobre del nom de cadascuna de les escoles:

ESCOLA 1 D’ABRIL

ESCOLA SANT AGUSTÍ